Завръщане

неделя, 11 юли 2010 г.
Завърнах се!
След прекрасната почивка отново съм тук.
Атакама се оказа приятно местенце с много пясък. Пясък и слънце. Вода няма и местните се къпят с пясък. Плуването в пясък е чудесно упражнение за фитнес.
Забравих да донеса пясък на Лили. Забравих за много неща.
Още след първата седмица придобих прекрасен тен.
Както виждате от снимката, ваканцията ме е променила малко.



Надявам се до седмица да се превърна отново в красив жабок.
Върнах се малко по-рано. Тук е студено, но свърших паричките.
Да разкажа ли нещо за латино-американките?
Иска ви се, но ще почакате до утре.

9 коментара:

Ondine каза...

СтрАшен тен си заформил! ;)

Kal4o каза...

СърМит, да не би да са те нахапали ято оси :D :D
Добре дошъл отново :D

СърМит каза...

Ondine
ИСКАМ СИ ЗЕЛЕНОТО! :D

СърМит каза...

Kal4o
Плуването в пясък върши чудеса. Станах му фен. Ще ръководя и БФПП :D

frog and roll каза...

хехееее, цепиш мрака :)

Румяна Попова каза...

Ауууууу таман за мойта хубавица.
Я заставай на лавица
да ти види тя бицепса
да го гъдилка
докато те втриса.

СърМит каза...

frog'n'roll
Когато позеленея пак, ще съм по-готин:D

СърМит каза...

Руми66
Няма начин! Сгоден съм:D

Ondine каза...

Да не ти е това изгората,че днес цял ден я гоних да я снимам? ;)

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!