Решението

понеделник, 2 август 2010 г.


Тази сутрин открих причината за всички проблеми на този свят. Прекомерната употреба на кафе.
И пия кафе в конски дози по цял ден, че и вечер.
Реших, да направя корекция и да мина на чай.
Намерих една стара рецепта и вече опитах.
Имаше мигновен резултат! Още имам тикове, но вместо цялото тяло, вече се тресе само левият ми крак.
Продължавам да пия чай и ще споделя резултатите.
Вкусът не ми хареса и дори многото захар не промени нещата, но всяко нещо иска жертви.
Ето рецептата:

В 250 грама кипяща вода се добавят:
Дилянка- 2 чаени лъжички
Хмел-1 чаена лъжичка
Маточина-2 чаена лъжичка
Мента-1 чаена лъжичка
Сместа кисне 1 час. Пие се два пъти дневно преди хранене.
Наздраве!

P.S.
Аз сутрин ще си пия пак кафе. Съзнавам всички рискове, но съм станал зависим от него.

9 коментара:

Румяна Попова каза...

Повечко кафе и по малко чай. А а а ще умориш някой в тази жега с този чай днес. Дай лед сега. :в

Ondine каза...

Аз така и не се разбрах с чая....и заради страничните ефекти пак ще си продължа с кафето!!! ;)

Gloxy-Floxy каза...

Пий си пак кафе, наистина. Другата рецепта без да съм я пробвала усещам, че води до :т :ф
Пък ти си точно толкова наситено зелен, колкото е нужно. :д

Kal4o каза...

Така и не успях да свикна с чая-не съм роден за английски благородник :В :В

СърМит каза...

Руми66
В жегата се пие топъл чай.Бедуините открай време го знаят.

СърМит каза...

Ondine
Може и :3а

СърМит каза...

Gloxy-Floxy
Наистина е :т , но исках да вържа и някой друг :р

СърМит каза...

Kal4o
Те и английските благородници в началото са на мляко :в .Важен е навикът :ф

Анонимен каза...

По 5-6-7 кафета на ден, ако ми стигнат ;-)Осъзнавам, че е глупаво, но какво да направя - без храна мога, но без цигари и кафе не :-)

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!