Интервю за работа

четвъртък, 19 август 2010 г.


Вчера бях на интервю за работа.
Изчетох много съвети на професионалисти и ги приложих.
Марковият костюм ме свари, но не разкопчах нито едно копче.
Не виждах нищо, но очилата със златни рамки ми придавали интелигентен вид.
За да не се вълнувам изпих три валидола и не усещах нищо.
Ама съвсем нищо.
Не казах нищо важно, но кимах вежливо и услужливо.
Дори и за мизерното заплащане. И те ми се усмихваха.
Приет съм.
На път за къщи всички ми се усмихваха приветливо. Аз също им се усмихвах.
Валидолът е хубаво нещо.
Чак в къщи видях, че през цялото време, съм бил с домашните си чехли.

3 коментара:

Gloxy-Floxy каза...

В детството си често сънувах такъв кошмар, че съм тръгнала по пантофи навън и или ми се подиграват, или си изранявам краката. :а

СърМит каза...

Gloxy-Floxy
Аз обикновено си ходя бос, затова ми направи впечатление :а

СърМит каза...

angie
:5а

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!