Колко пъти?

сряда, 16 юни 2010 г.
Докато днес се трудех за насъщния се замислих. Не ми плащат за да мисля, но още няма начин, да се контролира наличието или отсъствието на мозъчна дейност на работното място.

Замислих се:
Колко пъти трябва да скочиш в пропаст, за да разбереш, че не можеш да летиш?
Чел съм за един случай, когато е имало и втори опит, но той е изключение.

Колко пъти любовта трябва да те изпепели, за да придобиеш имунитет?
Колко пъти трябва да те излъжат, за да престане да боли?
Колко пъти трябва да те предадат приятели, за да почнеш да цениш враговете си?
Колко пъти трябва да се повтори една истина, за да я чуе някой?
А за да и повярват?

Глупави въпроси, нали?
Добре, че не ми плащат за да мисля!

7 коментара:

Ondine каза...

...a на мен и за това ми плащат!Питаш ли ме колко ми е зле!? ;)

Пламен Бочев каза...

Много пъти.

Румяна Попова каза...

А има ли пари за тези неща?

СърМит каза...

Ondine
На мен, ако ми плащаха за това нямаще да мисля:)))))

СърМит каза...

Пламен Бочев
Сериозно?
Хората изтъркаха от употреба някои думи: ЛЮБОВ,ПРИЯТЕЛСТВО, а и МНОГО е от тях:))))

СърМит каза...

Руми66
Парите са навсякъде:)))) Днес не казват:Търсете жената, а- Търсете парите:)))))

Пламен Бочев каза...

Думите не се изтъркват. Хората се изтъркват от употреба :)

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!