Глобално затопляне

неделя, 27 юни 2010 г.



От години се боря срещу глобалното затопляне. Срещу всичко глобално, също.
Слушам учЕните, събирам си разделно отпадъците и куп други работи.
Преди месец същите учЕни, съобщиха за друга опасност.
Слънцето навлиза в период на понижена активност. До 2050 година Земята ще е в период на глобално застудяване.
Миналата седмица всички усетихме първата вълна.
От днес започвам да се боря срещу глобалното застудяване. Ще замърсявам природата, колкото мога повече.
Моля Ви, помогнете! Мразя студа!
Кажете НЕ на глобалното застудяване!

6 коментара:

frog and roll каза...

И аз мразя студа. Значи вече имаме картбланш да затопляме глобално глобалното? Ура!!! :)

bampi каза...

И аз съм- ЗА. Не искам студ.

СърМит каза...

frog'n'roll
Можем да замърсяваме спокойно: D

СърМит каза...

bampi
Аз вече взех мерки. От сутринта запалих печка на дърва:D

bampi каза...

Чудно, аз пък след час-два мисля да се поглезя с парна баня-:))

Lil каза...

Аз харесвам прохладата :) Жегите са поносими само с диня и мастика ;р

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!