Музата

петък, 25 юни 2010 г.
Докато си пиех кафето тази сутрин установих, че Музата ми е с главоболие. Уплаших се, защото вече съм Баш блогър и ще ми пострада реномето, ако не кача поне един пост днес. Дано само не е болна от свински грип, че докато се излекува все за прасета ще пиша.
Първо реших, ако не оздравее да кача снимки. Харесах си една подборка с цветя, но не искам да отблъсна мъжката половина от читателите. Намерих друга подборка - с красавици, но ще обидя женската половина, а те са ми любимки.
Накрая се спрях на снимки на влюбени. Хем романтично, хем еротично. Ще се хареса на всички!
Освен на мен.
Все още не мога да преценя, кое е по-важно.
Да те харесват или да се харесваш?

4 коментара:

Bla каза...

Романтично - ОК, сигурно; еротично - някак едва ли.

СърМит каза...

angie
Добре, че не разчитам на моята:D

СърМит каза...

Bla
Бла, бла, бла, бла,бла. По е еротично, от голото ти рамо:D

Lil каза...

Да харесват ;) Да?

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!