На върха

понеделник, 28 юни 2010 г.


Днес на обяд, докато кълцаше пържолата си, един колега подхвана разговор за върха на хранителната верига и Негово Височество, застанал най-отгоре.
След обяд, взе една ябълка, отхапа от нея и я хвърли.
В ябълката имало червейче.
Деформираното ми съзнание, направи веднага странна връзка.
Началото на човешкия род е белязано с една ябълка.
Ябълките, особено хубавите ги ядат свинете…
И червеите.
Свинете ги ядат хората…
И червеите.
Хората, освен себеподобните ги ядат…
И червеите.
Неприятно е, но не сме на върха.
Не само в това

5 коментара:

Kal4o каза...

Ето кой дърпа конците-червеите :D
И бахурът... :D

Nightwish El каза...

Аве като си помисля на Дюн к'ви червеи имаше - върхът на хранителната верига дори не се намира на нашата планета.
:)

СърМит каза...

Kal4o
Аз все пак гласувам за червеите, че рано или късно ще им падна:D

СърМит каза...

Nightwish El
Знаех си,че съм на прав път:D

Lil каза...

Чий връх?

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!