Несериозно в TBL

понеделник, 21 юни 2010 г.
Миналата седмица взех, че включих НеСериозно в Top Blog Log.
Преведено на български - Блог класация за България.
Там освен НеСериозно, има още много, ама много други сайтове.
Има и много бутони и ако бяха в жълто или зелено, щях да се накича с всичките.
Малко съм разочарован, че ми отредиха място назад.
Пред НеСериозно има цели 750 сайта, а зад него едва около 2500.
На този свят няма справедливост!
Прегледах конкуренцията- скука.
Половината не пишат, другата половина не четат.
Има и такива, които нито четат, нито пишат, а само гонят линкове.
За да те включат в класацията, трябва да пишеш грамотно, редовно и без вогонска поезия, но влезеш ли вътре, можеш да правиш, каквото поискаш.
Затова днес ще си кача едно вогонско стихче.

Мууууууу тни хравв
Гггггггггггггггрррррр
Тпри стттшщ
тЧо ти сихрнт
бмчз ........тттттр
ььььь жжжжжж

6 коментара:

Пламен Бочев каза...

На мен всичките ми стихчета са такива, ама не се притеснявам :)

frog and roll каза...

Нееее. Мястото в ТБЛ е според връзките в блогролите на други участници - колкото повече хора са те сложили в блогрола си, толкова по-напред се класираш/пласираш :)

http://topbloglog.com/linx.php?blog_id=5194

MadWizard каза...

има и класация според посещаемост/ седмична, месечна и т.н.

Но най-важното са си връзките.
Както винаги.
Закъде е човек днес без връзки...

Kal4o каза...

Гяноуе,яооаоаж оажеи уииеуздмпйх,уе,лйрРюээййф :D
Поздрави на преславското наречие :D

СърМит каза...

Благодаря!!!!

Lil каза...

Хм...втори опит [ fuckin' blogger..sorry].
Та, искаш да напиша,че е зелено [отива Ви] ТБЛ да бъде спрягана като скучна класация.Тц!
Много са си интересно блоговете , не всички разбира се :)
Аз съм от много пишещите и много четящите.Ми ся?

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!