Футбол

сряда, 30 юни 2010 г.


Две седмици вече, не пропускам мачовете от световното по футбол.
Гледам ги редовно.
Не съм само аз. Милиони хора гледат всеки мач.
Сигурно гледката на запотени млади мъже по къси гащи, гонещи топките е вълнуваща.
Така и не ми стана ясно, защо мъжете се вълнуват повече от нея.
И аз гледам мачовете, но не се вълнувам от играчите.
Гледам ги, защото завиждам за парите, които се изкарват там.
Реших, че ще ставам професионалист.
Проучих и другите игри с топки. Парите в баскетбола и голфа са повече, но се отказах. За разлика от футбола, там трябва да уцелваш точно с топката.
Реших да не бъда алчен. От утре започвам тренировки с футболна топка.
Вече си поръчах зелено ламборджини. Върви в комплект с пищна манекенка.
Чакам оферта от Челси или Барселона.

3 коментара:

Valkocompany каза...

И аз очаквам оферта но от Академик - София !

СърМит каза...

Щом не е в Рилски спортист, важи! Защото останаха без финансиране:D

Lil каза...

В интерес на истината най-добре платеният спорт за момента е рали шофьорлъка , тоест Формула 1.
Но пък и застраховките са си цифра ;р
А Футбол..гледам , че и го разбирам ;р
А и зИленото няма ти тичка с посочените клубове ;р

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Пиенето от мен, мезето от вас. Само не прекалявайте, че...!!!

Не Copy без линк, че ще те копна аз!!!